Forum Scope


Match



Forum Options



Min search length: 3 characters / Max search length: 84 characters
sp_TopicIcon
Vadné raspberry pi od RS components
RSS
Avatar
lookin
2 Posts
(Offline)
1
27 června, 2012 - 12:42 pm

Zdravím všechny

ačkolivnikomu nechci kazit ostatním radost z nově nabytého vlastního kusu maliny, chci se podělit o svou neradostnou zkušenost. Své Raspberry jsem si objednal u RS Components, od objednávky k doručení uběhly 3 týdny.

 

Když Raspberry dorazilo, nefungoval mu ethernet. Strávil jsem asi 3 dny testováním, vyzkoušel všemožné různé nabíječky a napájení (všichni pořád píší, že nejčastěji jsou hardwarové problémy způsobeny nedostatečným napájením) a nic. Destička sice opravdu odebírá málo proudu, ale napětí je v pořádku a zkoušené zdroje také.

 

RS Components mi napsali, že mám desku reklamovat — poslat zpět do anglie. A teď:

Poštovné jako dopis (bez možnosti zásilku sledovat) stojí jen 68 Kč, ale jde to jako dopis a není jistota, že a v jakém stavu to dojde. Zaslání jako balík sice tímto netrpí, ale stojí 460 Kč! Takže jsem to před týdnem odeslal. Žádné zprávy, jestli to dostali či co s tím bude, tak jsem zvědavý, jak dlouho to budou zkoumat.

 

Takže netěšte se příliš, podle informací na netu je poměrně velké množství lidí, kterým nefunguje USB, ethernet nebo mají špatný slot na SD kartu a podobně. Dokonce je několik případů, kdy dorazila jen prázdná krabička!

 

Já osobně jsem zklamán velice, protože jsem si myslel, že když už člověk čeká 4 měsíce od objednávky na dodání (nemluvě o tom, že v té době šlo o přes 3 měsíce odloženou dobu spuštění výroby), budou se dodavatelé alespoň obtěžovat jednotlivé kusy před odesláním zapnout, aby takové dětinské chyby jako zjevnou nefunkčnost nějaké zásadní komponenty (usb, síť) odhalili. Místo toho jen přeposílají za předražené poštovné (prakticky polovinu ceny zařízení) kus čínského zmetku…

Avatar
skvadra
3 Posts
(Offline)
2
3 července, 2012 - 5:50 am

lookin said
Zdravím všechny

ačkolivnikomu nechci kazit ostatním radost z nově nabytého vlastního kusu maliny, chci se podělit o svou neradostnou zkušenost. Své Raspberry jsem si objednal u RS Components, od objednávky k doručení uběhly 3 týdny.

 

Když Raspberry dorazilo, nefungoval mu ethernet. Strávil jsem asi 3 dny testováním, vyzkoušel všemožné různé nabíječky a napájení (všichni pořád píší, že nejčastěji jsou hardwarové problémy způsobeny nedostatečným napájením) a nic. Destička sice opravdu odebírá málo proudu, ale napětí je v pořádku a zkoušené zdroje také.

 

RS Components mi napsali, že mám desku reklamovat — poslat zpět do anglie. A teď:

Poštovné jako dopis (bez možnosti zásilku sledovat) stojí jen 68 Kč, ale jde to jako dopis a není jistota, že a v jakém stavu to dojde. Zaslání jako balík sice tímto netrpí, ale stojí 460 Kč! Takže jsem to před týdnem odeslal. Žádné zprávy, jestli to dostali či co s tím bude, tak jsem zvědavý, jak dlouho to budou zkoumat.

 

Takže netěšte se příliš, podle informací na netu je poměrně velké množství lidí, kterým nefunguje USB, ethernet nebo mají špatný slot na SD kartu a podobně. Dokonce je několik případů, kdy dorazila jen prázdná krabička!

 

Já osobně jsem zklamán velice, protože jsem si myslel, že když už člověk čeká 4 měsíce od objednávky na dodání (nemluvě o tom, že v té době šlo o přes 3 měsíce odloženou dobu spuštění výroby), budou se dodavatelé alespoň obtěžovat jednotlivé kusy před odesláním zapnout, aby takové dětinské chyby jako zjevnou nefunkčnost nějaké zásadní komponenty (usb, síť) odhalili. Místo toho jen přeposílají za předražené poštovné (prakticky polovinu ceny zařízení) kus čínského zmetku…

Jsem na tom podobně včera jsem obdržel Raspberry a po zapojení jsem zjistil že nefunguje grafika doufám že se dohodnu se spol. RS abych to nemusel posílat na reklamaci do Anglie. :-( Ale zklamán jsem taktéž.

Avatar
skvadra
3 Posts
(Offline)
3
3 července, 2012 - 6:14 pm

lookin said
Zdravím všechny

ačkolivnikomu nechci kazit ostatním radost z nově nabytého vlastního kusu maliny, chci se podělit o svou neradostnou zkušenost. Své Raspberry jsem si objednal u RS Components, od objednávky k doručení uběhly 3 týdny.

 

Když Raspberry dorazilo, nefungoval mu ethernet. Strávil jsem asi 3 dny testováním, vyzkoušel všemožné různé nabíječky a napájení (všichni pořád píší, že nejčastěji jsou hardwarové problémy způsobeny nedostatečným napájením) a nic. Destička sice opravdu odebírá málo proudu, ale napětí je v pořádku a zkoušené zdroje také.

 

RS Components mi napsali, že mám desku reklamovat — poslat zpět do anglie. A teď:

Poštovné jako dopis (bez možnosti zásilku sledovat) stojí jen 68 Kč, ale jde to jako dopis a není jistota, že a v jakém stavu to dojde. Zaslání jako balík sice tímto netrpí, ale stojí 460 Kč! Takže jsem to před týdnem odeslal. Žádné zprávy, jestli to dostali či co s tím bude, tak jsem zvědavý, jak dlouho to budou zkoumat.

 

Takže netěšte se příliš, podle informací na netu je poměrně velké množství lidí, kterým nefunguje USB, ethernet nebo mají špatný slot na SD kartu a podobně. Dokonce je několik případů, kdy dorazila jen prázdná krabička!

 

Já osobně jsem zklamán velice, protože jsem si myslel, že když už člověk čeká 4 měsíce od objednávky na dodání (nemluvě o tom, že v té době šlo o přes 3 měsíce odloženou dobu spuštění výroby), budou se dodavatelé alespoň obtěžovat jednotlivé kusy před odesláním zapnout, aby takové dětinské chyby jako zjevnou nefunkčnost nějaké zásadní komponenty (usb, síť) odhalili. Místo toho jen přeposílají za předražené poštovné (prakticky polovinu ceny zařízení) kus čínského zmetku…

Avatar
skvadra
3 Posts
(Offline)
4
3 července, 2012 - 6:20 pm

Dota: Když jsem kontaktoval RS kulivadnemu stroji  bylo řečeno že mam kontaktovat pobočku v Anglii. Co se ukázalo jako problém. Prosím přez jaký e-mail jste je kontaktoval? 

Avatar
lookin
2 Posts
(Offline)
5
13 července, 2012 - 10:05 pm

skvadra said

Dotaz: Když jsem kontaktoval RS kvůli vadnému stroji, bylo mi řečeno, že mám kontaktovat pobočku v Anglii. Co se ukázalo jako problém. Prosím přes jaký e-mail jste je kontaktoval? 

Zdravím, psal jsem česky na service@rscomponents.cz, odpověděli mi česky z Německa a sice že mám vyplnit formulář http://authenticate.rsdelivers…..turns.aspx a poslat jim to zpět na adresu uvedenou ve formuláři. Formulář jsem vypnil v angličtině (popis chyby).

Už je to za týden měsíc, co jsem to poslal a přitom v tom formu mají napsané, že to vyřeší do 14 dnů. Začínám být značně nervózní…

Forum Timezone: Europe/Prague
All RSS Show Stats
Administrators:
admin
Top Posters:
BigSandy: 100
MiK: 89
JuraS.: 37
Enigma: 26
Ch4rlieB: 19
DFZ: 12
GRaven: 11
buci: 11
postcd: 10
marty-PiDA: 9
Newest Members:
Matyys
Cerveny
JSlovak
esperanzaponce
tosik
pali
VildaB
aidmin
grace231252226
leticiajaynes47
Forum Stats:
Groups: 1
Forums: 4
Topics: 335
Posts: 808

 

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 555
Moderators: 0
Admins: 1
Most Users Ever Online: 61
Currently Online:
Guest(s) 2
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)