Zdravím všechny
ačkolivnikomu nechci kazit ostatním radost z nově nabytého vlastního kusu maliny, chci se podělit o svou neradostnou zkušenost. Své Raspberry jsem si objednal u RS Components, od objednávky k doručení uběhly 3 týdny.
Když Raspberry dorazilo, nefungoval mu ethernet. Strávil jsem asi 3 dny testováním, vyzkoušel všemožné různé nabíječky a napájení (všichni pořád píší, že nejčastěji jsou hardwarové problémy způsobeny nedostatečným napájením) a nic. Destička sice opravdu odebírá málo proudu, ale napětí je v pořádku a zkoušené zdroje také.
RS Components mi napsali, že mám desku reklamovat — poslat zpět do anglie. A teď:
Poštovné jako dopis (bez možnosti zásilku sledovat) stojí jen 68 Kč, ale jde to jako dopis a není jistota, že a v jakém stavu to dojde. Zaslání jako balík sice tímto netrpí, ale stojí 460 Kč! Takže jsem to před týdnem odeslal. Žádné zprávy, jestli to dostali či co s tím bude, tak jsem zvědavý, jak dlouho to budou zkoumat.
Takže netěšte se příliš, podle informací na netu je poměrně velké množství lidí, kterým nefunguje USB, ethernet nebo mají špatný slot na SD kartu a podobně. Dokonce je několik případů, kdy dorazila jen prázdná krabička!
Já osobně jsem zklamán velice, protože jsem si myslel, že když už člověk čeká 4 měsíce od objednávky na dodání (nemluvě o tom, že v té době šlo o přes 3 měsíce odloženou dobu spuštění výroby), budou se dodavatelé alespoň obtěžovat jednotlivé kusy před odesláním zapnout, aby takové dětinské chyby jako zjevnou nefunkčnost nějaké zásadní komponenty (usb, síť) odhalili. Místo toho jen přeposílají za předražené poštovné (prakticky polovinu ceny zařízení) kus čínského zmetku…
lookin said
Zdravím všechnyačkolivnikomu nechci kazit ostatním radost z nově nabytého vlastního kusu maliny, chci se podělit o svou neradostnou zkušenost. Své Raspberry jsem si objednal u RS Components, od objednávky k doručení uběhly 3 týdny.
Když Raspberry dorazilo, nefungoval mu ethernet. Strávil jsem asi 3 dny testováním, vyzkoušel všemožné různé nabíječky a napájení (všichni pořád píší, že nejčastěji jsou hardwarové problémy způsobeny nedostatečným napájením) a nic. Destička sice opravdu odebírá málo proudu, ale napětí je v pořádku a zkoušené zdroje také.
RS Components mi napsali, že mám desku reklamovat — poslat zpět do anglie. A teď:
Poštovné jako dopis (bez možnosti zásilku sledovat) stojí jen 68 Kč, ale jde to jako dopis a není jistota, že a v jakém stavu to dojde. Zaslání jako balík sice tímto netrpí, ale stojí 460 Kč! Takže jsem to před týdnem odeslal. Žádné zprávy, jestli to dostali či co s tím bude, tak jsem zvědavý, jak dlouho to budou zkoumat.
Takže netěšte se příliš, podle informací na netu je poměrně velké množství lidí, kterým nefunguje USB, ethernet nebo mají špatný slot na SD kartu a podobně. Dokonce je několik případů, kdy dorazila jen prázdná krabička!
Já osobně jsem zklamán velice, protože jsem si myslel, že když už člověk čeká 4 měsíce od objednávky na dodání (nemluvě o tom, že v té době šlo o přes 3 měsíce odloženou dobu spuštění výroby), budou se dodavatelé alespoň obtěžovat jednotlivé kusy před odesláním zapnout, aby takové dětinské chyby jako zjevnou nefunkčnost nějaké zásadní komponenty (usb, síť) odhalili. Místo toho jen přeposílají za předražené poštovné (prakticky polovinu ceny zařízení) kus čínského zmetku…
Jsem na tom podobně včera jsem obdržel Raspberry a po zapojení jsem zjistil že nefunguje grafika doufám že se dohodnu se spol. RS abych to nemusel posílat na reklamaci do Anglie. :-( Ale zklamán jsem taktéž.
lookin said
Zdravím všechnyačkolivnikomu nechci kazit ostatním radost z nově nabytého vlastního kusu maliny, chci se podělit o svou neradostnou zkušenost. Své Raspberry jsem si objednal u RS Components, od objednávky k doručení uběhly 3 týdny.
Když Raspberry dorazilo, nefungoval mu ethernet. Strávil jsem asi 3 dny testováním, vyzkoušel všemožné různé nabíječky a napájení (všichni pořád píší, že nejčastěji jsou hardwarové problémy způsobeny nedostatečným napájením) a nic. Destička sice opravdu odebírá málo proudu, ale napětí je v pořádku a zkoušené zdroje také.
RS Components mi napsali, že mám desku reklamovat — poslat zpět do anglie. A teď:
Poštovné jako dopis (bez možnosti zásilku sledovat) stojí jen 68 Kč, ale jde to jako dopis a není jistota, že a v jakém stavu to dojde. Zaslání jako balík sice tímto netrpí, ale stojí 460 Kč! Takže jsem to před týdnem odeslal. Žádné zprávy, jestli to dostali či co s tím bude, tak jsem zvědavý, jak dlouho to budou zkoumat.
Takže netěšte se příliš, podle informací na netu je poměrně velké množství lidí, kterým nefunguje USB, ethernet nebo mají špatný slot na SD kartu a podobně. Dokonce je několik případů, kdy dorazila jen prázdná krabička!
Já osobně jsem zklamán velice, protože jsem si myslel, že když už člověk čeká 4 měsíce od objednávky na dodání (nemluvě o tom, že v té době šlo o přes 3 měsíce odloženou dobu spuštění výroby), budou se dodavatelé alespoň obtěžovat jednotlivé kusy před odesláním zapnout, aby takové dětinské chyby jako zjevnou nefunkčnost nějaké zásadní komponenty (usb, síť) odhalili. Místo toho jen přeposílají za předražené poštovné (prakticky polovinu ceny zařízení) kus čínského zmetku…
skvadra said
Dotaz: Když jsem kontaktoval RS kvůli vadnému stroji, bylo mi řečeno, že mám kontaktovat pobočku v Anglii. Co se ukázalo jako problém. Prosím přes jaký e-mail jste je kontaktoval?
Zdravím, psal jsem česky na service@rscomponents.cz, odpověděli mi česky z Německa a sice že mám vyplnit formulář http://authenticate.rsdelivers…..turns.aspx a poslat jim to zpět na adresu uvedenou ve formuláři. Formulář jsem vypnil v angličtině (popis chyby).
Už je to za týden měsíc, co jsem to poslal a přitom v tom formu mají napsané, že to vyřeší do 14 dnů. Začínám být značně nervózní…
admin
1 Guest(s)